Kuvagalleria/
tätä et ehkä tiennyt minusta

Olen käynyt myös parturi-kampaaja sekä sisustusmyyjä koulutuksia, sittemmin päädyin leipurin hommiin ja siitä vielä hoitoalalle.
Teen kaikki mainokset itse, hyvin paljon myös kunnallisjärjestölle sekä paikallisyhdistykselle..

Vielä en ole oppinut kahvin juojaksi, teen juon maidon kanssa.

Pidän kukkasista.. Vaikka pidän kaikista vuodenajoista, on kesä parasta aikaa kukkasien osalta.

Olen asunut aina Vantaalla.

Pidän haasteista. Lähdin kylmiltäni vaalilautakunnan puheenjohtajaksi. Olin sitten toistamiseenkin samaisessa pestissä. oli oikein kiva homma, ja hoidin kuulemma homman hyvin. Omat ehdokkuudet rajoittaneet, etten ole useammin päässyt kyseiseen hommaan.

Olen luonteeltani vahva mutta herkkä. Nämä luonteenpiirteet ovat sopineet hyvin niin hoitoalalla työskentelyyn, kuin myös politiikkaan. Tulen hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa, monenlaisista kokemuksista on ollut hyötyä, nyt kun tapaa erilaisia ihmisiä erilaisista lähtöhohdista, pystyn tässä hyödyntämään omaa tietotaitoa.

Liikun luonnossa koirien kanssa, se on minun henkireikä.

Tykkään järjestää juhlia, järjestänyt myös monet tapahtumat politiikan saralla.

Vapaapäivän parasta antia on se, kun saa syödä aamupalan rauhassa.

Kulkisin mekko päällä ja ilman sukkia kesät talvet, jos se olisi Suomen sääolosuhteissa mahdollista.

Pienenä likkana olin tuumannut jotta minusta tulee maatalonemäntä tai eläintenhoitaja. Lapsena vietin kesäisin paljon aikaa maalla Etelä-Pohjanmaalla.

Meidän perhe on musiikin suurkuluttajia, muutkin kulttuuririennot miellyttävät tasaisin väliajoin.

Tykkään tehdä kakkuja ja ruokaa. Kädentaidot olleet aina vahva osa-alue. Vähän taitaa tulla suvun perintönä. Kuvaamataito oli lempiaineeni koulussa, mutta tykkäsin myös liikunnasta, ihan ei kaikki lajit uponneet, mutta suurin osa.
